Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Ικεσία ενός Μαθητή


Με λένε Θοδωρή και είμαι μαθητής της πρώτης Λυκείου. Δεν ψηφίζω ακόμα, «είσαι μικρός» μου λένε. «Δεν έχεις κρίση, δεν έχεις σκέψη» μου λένε. Οπότε αφήνω αυτούς που έχουν κρίση και σκέψη να αποφασίσουν για το μέλλον μου…

Σήμερα αποφασίζουν άλλοι για το μέλλον μου. Σήμερα θ’ αποφασίσουν, αν εγώ θα μεγαλώσω σε μια κατεχόμενη ευρωπαϊκή αποικία ή σε μια ελεύθερη Ελλάδα. Σήμερα θα αποφασίσουν, αν θα χρωστάω λεφτά ή αν θα μπορώ να ζω αξιοπρεπώς. Σήμερα αποφασίζουν, αν εγώ αύριο-μεθαύριο θα έχω δουλειά ή αν θα με διώξουν στο εξωτερικό. Σήμερα αποφασίζουν, αν θα ζω σαν νοικοκύρης στον τόπο μου ή αν θα γίνουν οι ξένοι (εντός κι εκτός Ελλάδας) αφεντικά μου. Σήμερα αποφασίζουν, αν θα διατηρήσω την εθνική μου συνείδηση ή αν θα αλλοιωθεί από ξενόφερτες κουλτούρες. Σήμερα αποφασίζουν, αν θα ζω διαρκώς υπό το φόβο της βίας και της εγκληματικότητας ή ξένοιαστος. Σήμερα αποφασίζουν την τύχη μου, το αύριό μου, τη ζωή μου…


Δεν έχω να σας πω πολλά, δε θέλω να σας κουράσω. Θέλω μόνο να σας παρακαλέσω να με σκεφτείτε κι εμένα. Μη με καταστρέψετε... Θέλω να μεγαλώσω σαν ωραίος Έλληνας, να ζήσω στον τόπο μου συνεισφέροντας σ’ αυτόν, να δημιουργήσω, να κάνω μια οικογένεια συνεχίζοντας το γένος μου. Αγαπώ την Ελλάδα, δε θέλω να φύγω μετανάστης. Μη με διώξετε…


Θοδωρής Χατζηαποστόλου,
Μέλος του Μαθητικού του Εθνικού Μετώπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου