Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ...



Της Μαίρης Λαγανά
Μέλους του Εθνικού Μετώπου 

Ήθελα να ήξερα οι κύριοι πολιτικάντηδες που δημοσιοποιήθηκαν οι βρομιές τους μέσω της λίστας που εξέδωσε το ΣΔΟΕ έχουν αναλογιστεί  πώς υπάρχουν Έλληνες σήμερα που κοιμούνται στα παγκάκια (εάν σταθούν τυχεροί), Έλληνες που ψάχνουν στους κάδους απορριμμάτων προκειμένου να ανακαλύψουν έστω ένα σάπιο μήλο ή ένα ξεροκόμματο για να τραφούν; Έχουν αναλογιστεί ότι αυτοί οι άνθρωποι κάποτε ήταν νοικοκυραίοι;
Ότι αυτοί τους εξέλεξαν, αυτοί τους χειροκροτούσαν όταν δήλωναν... 
τι δήλωναν ε;

Εσείς κύριοι βουλευτές μπορείτε να μας αποκαλύψετε το πώς βρέθηκαν στην κατοχή σας τόσα ακίνητα? (μη μου πείτε πώς τα δημιουργήσατε με τον ιδρώτα σας); Μη μου πείτε πώς τα κληρονομήσατε…. Έλεος,  η ανοχή έχει και όρια..  «ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ.»...  Σήμερα αυτοί οι άνθρωποι βρίσκονται
άστεγοι... κράτος προνοίας δεν υφίσταται... πάνω απ΄ όλα ο λαθρομετανάστης. Άλλωστε και ο Αρχιεπίσκοπος το δήλωσε… προτιμώ να ταΐζω λαθρομετανάστες παρά τεμπέληδες Έλληνες... Οι υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων; υπέρ των λαθρομεταναστών και αυτές... το υπουργείο υγείας και πρόνοιας; τρείς λαλούν και δυό χορεύουν... Όμως η κυρία Μπακογιάννη η δήθεν πασιονάρια της αρλούμπας βγάζει τα εκατομμυριάκια της στην Ευρώπη, ο Πιπεριάς ο δήθεν εργατοπατέρας του κώλου μια από τα ίδια.......η κυρία Μπενάκη......πιφ!!!!  τι είπα τώρα πώς μπορεί να χαρακτηρίσεις κάποια κυρία όταν πλουτίζει εις βάρος του ελληνικού  λαού;…
Τι έχετε να δηλώσετε ωρέ πρωτοπαλίκαρα της ρεμούλας και της λαμογιάς σε αυτούς που σας κοιτούν με βουρκωμένα μάτια από τα παγκάκια; Τι έχετε να τους απαντήσετε, ποια υπόσχεση θα τους δώσετε άραγε; Ως δια μαγείας θα εξαφανιστούν τα προβλήματα τους; Κύριε Πάγκαλε εσείς τι έχετε να δηλώσετε; εξακολουθείτε να υποστηρίζετε πώς... ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ;  εάν τα τρώγαμε μαζί δεν θα ήμασταν άνεργοι, άστεγοι και νηστικοί... Όλοι εσείς λοιπόν οι κρατικοδίαιτοι νενέκοι είναι προτιμότερο να βγάλετε τον σκασμό και να κοιτάξετε να βρείτε κανένα λαγούμι να κρυφτείτε... σας έχω βαρεθεί όπως λέει και ο Βόλφ Μπίρμαν ...
Σας παραθέτω τους στίχους του Μπίρμαν. Πόσο μα πόσοι επίκαιροι… Λές και γράφτηκαν σήμερα!!!

Και πέστε μου αξίζει μια πεντάρα,
των γραφειοκρατών η φάρα,
στήνει με ζήλο περισσό,
στο σβέρκο του λαού χορό,
στης ιστορίας τον χοντρό το κινητή,
την έχω βαρεθεί.

Και τι θα χάναμε χωρίς αυτούς όλους,
τους Ευρωπαίους, τους προφεσόρους,
που καλύτερα θα ξέρανε πολλά,
αν δεν γεμίζαν ολοένα την κοιλιά,
υπαλληλίσκοι φοβητσιάρηδες, δούλοι παχιοί,
τους έχω βαρεθεί.

Κι οι δάσκαλοι της νεολαίας νταντάδες,
κόβουν στα μέτρα τους τους μαθητάδες,
κάθε σημαίας πλαισιώνουν τους ιστούς,
με ιδεώδεις υποτακτικούς,
που είναι στο μυαλό νωθροί,
μα υπακοή έχουν περισσή,
τους έχω βαρεθεί.

Κι ο παροιμιώδης μέσος ανθρωπάκος,
κέρδος ποτέ μα από παθήματα χορτάτος,
που συνηθίζει στην κάθε βρωμιά,
αρκεί να έχει γεμάτο τον ντορβά
κι επαναστάσεις στ’ όνειρά του αναζητεί,
τον έχω βαρεθεί.

Κι οι ποιητές με χέρι υγρό,
υμνούνε της πατρίδας τον χαμό,
κάνουν με θέρμη τα στοιχειά στιχάκια,
με τους σοφούς του κράτους τα ‘χουνε πλακάκια,
σαν χέλια γλοιώδικα έχουν πουληθεί,
τους έχω βαρεθεί.

Κι οι ποιητές με χέρι υγρό,
υμνούνε της πατρίδας τον χαμό,
κάνουν με θέρμη τα στοιχειά στιχάκια,
με τους σοφούς του κράτους τα ‘χουνε πλακάκια,
σαν χέλια γλοιώδικα έχουν πουληθεί,
τους έχω βαρεθεί.
Σαν χέλια γλοιώδικα έχουν πουληθεί,
τους έχω σιχαθεί.
ΒΟΛΦ ΜΠΙΡΜΠΑΝ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου