Τρίτη, 9 Αυγούστου 2011

ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ: Συνέντευξη του Γ.Γ. Μάνου Κώνστα

Ο Μάνος Κώνστας μιλά για το Εθνικό Μέτωπο


Πριν λίγες εβδομάδες ο ΕΚ προχώρησε στην δημοσίευση του "μανιφέστου" του "Εθνικού Μετώπου". Η δημοσίευση αυτή προκάλεσε αρκετές ερωτήσεις, αλλά και αρκετές συζητήσεις γύρω από το τι ακριβώς είναι το Εθνικό Μέτωπο και ποίοι οι σκοποί του. Έτσι ο ΕΚ φρόντισε να συναντηθεί με έναν από τους συντελεστές του Μετώπου, το Μάνο Κώνστα, προκειμένου να ζητήσει κάποιες διευκρινήσεις.



ΕK: Κύριε Κώνστα, θα θέλαμε να ξεκινήσουμε από τα βασικά. Τι ακριβώς είναι το Εθνικό Μέτωπο. πολιτικό κόμμα, οργάνωση, σύλλογος ή μια παρέα φίλων;


Το Εθνικό Μέτωπο είναι πολιτικό κίνημα, με την προβλεπόμενη θεσμική νομιμοποίηση κόμματος. Πρόκειται για μια συλλογικότητα που ανέπτυξε πολιτική δραστηριότητα για χρόνια. Κατήγγειλε το μεταπολιτευτικό σύστημα, διατύπωσε πολιτική πρόταση και επισήμανε την πορεία παρακμής της πατρίδας και της κοινωνίας. Ανέστειλε τη δράση του αλλά τα στελέχη του εξακολούθησαν τον αγώνα από πολλές επάλξεις. Θεωρώ, ότι συνέβαλλε αποφασιστικά στην διάχυση των πατριωτικών ιδεών και στην διαμόρφωση ριζοσπαστικού δημόσιου λόγου.


EK: Γιατί επιλέξατε την συγκεκριμένη χρονική συγκυρία για την επαναδραστηριοποίηση του Μετώπου;


Διαπιστώσαμε, παλιοί και νέοι συναγωνιστές , ότι υπάρχει ένα τεράστιο κενό εκπροσώπησης των ιδεών του πατριωτικού κινήματος. Οι σαρωτικές εξελίξεις των τελευταίων χρόνων, που φανέρωσαν την πλήρη χρεοκοπία του μεταπολιτευτικού πολιτικού συστήματος επιβάλλουν την συγκρότηση πολιτικού σχηματισμού ο οποίος να εκφράζει ενωτικά, ακηδεμόνευτα και αυθεντικά όσα πιστεύουμε. Η ίδια η κυριαρχία αμφισβητείται από τους μηχανισμούς που τόσο εύστοχα είχαμε και προ ετών αναφέρει, οι τράπεζες ρήμαξαν επιχειρήσεις και νοικοκυριά, η ιστορία , η παιδεία, η γλώσσα γίνονται αντικείμενα σκληρής επίθεσης, η λαθρομετανάστευση έχει λάβει μορφή επιδημίας και καταστρέφει την ίδια μας την υπόσταση, ο δημόσιος πλούτος εκποιείται. Δεν είναι δυνατόν να απέχουμε ή να παρακολουθούμε τις εξελίξεις με εκτονωτική αρθρογραφία ή φιλολογικές συναντήσεις. Οφείλουμε και πρέπει να αντιτάξουμε τον πολιτικό μας λόγο, να δείξουμε ότι υπάρχει ο δρόμος της πατρίδας, ο δρόμος της εθνικής συνεκτικής κοινωνίας, ένας άλλος δρόμος.


EK: Αναφερθήκατε σε ένα ιδεολογικό έλλειμμα που υπάρχει στον εθνικιστικό χώρο. Πως το προσδιορίζετε αυτό;


Περισσότερο θα έλεγα ότι υπάρχει πολιτικό έλλειμμα. Οι ιδέες διαδόθηκαν και καθημερινά διαδίδονται. Αυτό γίνεται τόσο γιατί δημιουργήθηκαν ζωντανοί θύλακες αντίστασης όπως ο δικός σας δικτυακός τόπος , όσο και γιατί εκ των πραγμάτων τίθενται στην κοινωνία καθώς οδηγείται σε αδιέξοδα, που προέρχονται από την παγκοσμιοποίηση και το πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο. Το κύριο ζήτημα είναι η πολιτική εκπροσώπηση, η διαμόρφωση δηλαδή μιας άλλης πολιτικής πρότασης που θα εκπορεύεται από την ιδεολογία μας και θα προτείνει λύσεις για την σημερινή κατάσταση. Ιδεολογικά ίσως, χρειάζονται αποσαφηνίσεις αλλά και αυτό μπορεί να συμβεί μέσα από ένα ευρύτερο ορίζοντα διαβουλεύσεων σε έναν φορέα.


EK: Υπάρχουν δηλαδή κατά την εκτίμησή σας θέσεις που σήμερα δεν ακούγονται στο πολιτικό στίβο;


Ασφαλώς. Η συγκεκριμένη χρονική περίοδος είναι αυτή κατά την οποία διαψεύστηκαν πλήρως οι απόψεις όλων των πολιτικών φορέων του συστήματος. Οι επιλογές του Μάαστριχτ , η καταστροφή της εθνικής οικονομίας, ο παράλογος δανεισμός για σκοπούς ψηφοθηρίας και διαφθοράς, η μεταφορά εξουσιών στις Βρυξέλλες, ο ενδοτισμός στην εξωτερική πολιτική, η εσφαλμένη λογική στα εθνικά θέματα ( Κύπρος, Βόρειος Ήπειρος, Σκόπια), η προώθηση πολυπολιτισμικής κοινωνίας και εκπαίδευσης. Ένα μεγάλο τμήμα της κοινωνίας αντιλαμβάνεται την ιστορική αναγκαιότητα, να απορριφθούν οριστικά οι πολιτικοί και οι πολιτικές τους. Αναζητούν νέες δυνάμεις για να ανταποκριθούν στη νέα πραγματικότητα.


EK: Αυτή την περίοδο, στον ευρύτερο πατριωτικό χώρο το ΛΑ.Ο.Σ και Χρυσή Αυγή ζητούν την ψήφο των Ελλήνων. Εσείς σε ενδεχόμενες εκλογές θα συμμετάσχετε αυτόνομα ή θα συνεργαστείτε με κάποιες άλλες πολιτικές δυνάμεις;


Δεν είμαι σίγουρος ότι ο Γ. Καρατζαφέρης θα τοποθετούσε το κόμμα του στα όρια που το θέτετε. Νομίζω, ότι μάλλον δεν έχει όρια. Πρόκειται για μια συσπείρωση προσωποπαγή, χωρίς ξεκάθαρες πολιτικές ιδεολογικές αρχές και κατευθύνσεις. Εξυπηρετεί το πολιτικό σύστημα του οποίου άλλωστε υπήρξε γνήσιο τέκνο. Η στάση του στο μνημόνιο και οι διαρκείς προσπάθειές του για την συγκρότηση οικουμενικής κυβερνήσεως δεν επιτρέπουν καμία αμφιβολία σχετικά με τις επιδιώξεις του. Εισέπραξε την αγανάκτηση και την πατριωτική διαμαρτυρία αλλά δεν θέλησε να την μεταβάλλει σε ανατρεπτικό πολιτικό λόγο. Δυστυχώς αρχηγισμοί και τυχοδιωκτισμοί μάστιζαν πάντα τους πολιτικούς μας αγώνες.
Τούτη την ώρα επιχειρούμε μια ευρύτατη κατά το δυνατόν ανασύνταξη των πατριωτικών δυνάμεων, βεβαίως οι εκλογές είναι κορυφαίο μέρος της πολιτικής, αλλά δεν είμαι σε θέση να σας απαντήσω αν θα υπάρξει αυτόνομη κάθοδος ή συνεργασία. Το βέβαιο είναι ότι θα υπάρξει εκπροσώπηση και η παρουσία των πατριωτικών ιδεών σε κάθε περίσταση θα είναι ισχυρή.



EK: Αναφερθήκατε στον αρχηγισμό και ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με την ηγεσία στο Εθνικό Μέτωπο;


Διατηρώ με την σύμφωνη γνώμη της ομάδας πρωτοβουλίας, την εντολή που είχα και πριν. Η δημοσίευση του καταστατικού θα αναφέρει τα όργανα και θα υπάρξει πλήρης στελέχωση. Σύντομα θα ανακοινωθούν ονόματα και διαδικασίες. Βρισκόμαστε σε επαφή με στελέχη από όλη την επικράτεια. Θα κατοχυρωθεί η συμμετοχή στην ηγεσία και στη λήψη αποφάσεων καθώς και η εκτεταμένη και παράλληλη εκπροσώπηση. Κάθε μαχόμενος πατριώτης είναι μια ολόκληρη μονάδα αυτόνομης δράσης δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπίζεται ως αριθμός ή ψηφοφόρος. Η δομή λειτουργίας απλή και διαφανής θα επιτρέψει την πρόσβαση όλων των δυνάμεων στις αποφάσεις για την πορεία του κινήματος. ήδη συγκροτούνται οργανώσεις σε περιοχές και τόπους εκπαίδευσης και εργασίας, που διατηρούν την απαραίτητη αυτονομία δράσης, πάνω στην κοινή πλατφόρμα ιδεών.


EK: 4η Αυγούστου, 21ηΑπριλίου, Συμμοριτοπόλεμος. Πως πρέπει να αντιμετωπίζονται οι συγκεκριμένες ιστορικές περίοδοι;


Ως ιστορικές περίοδοι. Αξιολογούνται και λειτουργούν, μέσα από τα συμπεράσματά τους, ως μέθοδος κατανόησης και φρονηματισμού των σύγχρονων φαινομένων. Βέβαια, πάντα η ιστορία συναρτάται με την πολιτική, είναι καλό όμως να γνωρίζουμε τα όρια.


Πηγή: http://www.elkosmos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου