Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΙΑΣΥΡΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ
του Γιώργου Βεργιάννη
Η αθλιότητα σε όλο της το μεγαλείο εκτυλίσσεται στην Εθνική Πινακοθήκη, όπως προκύπτει κι από την έκθεση του γενικού επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, κ. Λέανδρου Ρακιντζή. Μια έκθεση που συντάχθηκε κατόπιν ελέγχου επ’ ευκαιρίας της εισβολής διαρρηκτών(;) στο κτίριο που συνοδεύτηκε από την απώλεια του μοναδικού πίνακα του Πικάσο στην Ελλάδα και των δύο του Μοντριάν.
Τελειωμένες κασέτες, πολλοί φύλακες σε άλλα… βοηθητικά πόστα όπως: έκδοση εισιτηρίων, γκαρνταρόμπα κλπ.
Προσέξτε τι αναφέρει η έκθεση του γενικού επιθεωρητή σχετικά με το σύστημα ασφαλείας της Εθνικής Πινακοθήκης:
- «Τα συστήματα ασφαλείας τοποθετήθηκαν το 1992 στο πλαίσιο της έκθεσης "Από τον Θεοτοκόπουλο στο Σεζάν". Το 2000 έγινε βελτίωση και αναβάθμιση του συστήματος. Τα τελευταία 12 χρόνια δεν έγινε το παραμικρό, αν και υπάρχουν τυφλά σημεία στον εξωτερικό χώρο που δεν καλύπτονται από το ηλεκτρονικό σύστημα ασφαλείας που είναι εγκατεστημένο».
- Σύμφωνα με τις ένορκες καταθέσεις, δεν υπάρχει κανένα εγχειρίδιο ή οδηγίες που να αναφέρονται στις ενέργειες των φυλάκων για την περίπτωση ληστείας, κλοπής ή ενεργοποίησης συναγερμού.
- Δεν υπάρχει ενδοεπικοινωνία στην παρούσα περίοδο και η επικοινωνία μεταξύ των φυλάκων γίνεται μέσω των προσωπικών κινητών.
- Δεν υπάρχει online σύνδεση με το Υπουργείο Πολιτισμού ή την αστυνομία.
Η αστυνομία ειδοποιείται από την εταιρεία ΕΡΜΗΣ και όχι από τον φύλακα...
- Οι φύλακες δεν έχουν περάσει ποτέ από ειδική εκπαίδευση που αφορά στον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να γίνεται η φύλαξη και τις ενέργειες στις οποίες θα πρέπει να προβούν σε περίπτωση συμβάντος.
- Πολλές φορές χτυπάει ο συναγερμός χωρίς να υπάρχει πραγματικό πρόβλημα, επειδή έχουν λήξει οι μπαταρίες και δεν έχουν αντικατασταθεί...
- Οι κασέτες που γράφουν τα συμβάντα, επειδή χρησιμοποιούνται χωρίς να αντικαθίστανται (λόγω έλλειψης χρημάτων), πολλές φορές δεν γράφουν και ως εκ τούτου δεν λαμβάνεται εικόνα ή λαμβάνεται μη ευκρινής εικόνα από τις κάμερες της Πινακοθήκης.
- Πραγματική φύλαξη κάνουν μόνο 11 άτομα, καθώς ένας είναι στην γκαρνταρόμπα, δύο απασχολούνται στο πωλητήριο, ένας στα εισιτήρια, ένας έχει τον συντονισμό και κατά κανόνα ένας θα λείπει για οποιονδήποτε λόγο. Αντίστοιχα, το βράδυ απασχολούνται στην καλύτερη περίπτωση δύο νυχτοφύλακες και έτσι, αν κάποιος απουσιάζει - που συνήθως απουσιάζει - (άδεια, ασθένεια κ.λπ.), στην Πινακοθήκη παραμένει μόνο ένας.
Και η έρευνα καλά κρατεί…
Το κράτος – καταστροφέας, έχει μια μοναδική τεχνική στην εκποίηση Εθνικών περιουσιακών στοιχείων.
Με την ανυπαρξία του στην προκειμένη περίπτωση, γελοιοποίησε τη χώρα παγκοσμίως γι άλλη μια φορά.
Ως πότε…;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου